Retourneren / ruilen / klachten

Retourneren of ruilen

Bent u niet tevreden over een artikel dat u heeft besteld via onze website?

Laat het ons weten per e-mail. U kunt het artikel binnen 14 dagen omruilen in de winkel of aan ons terugsturen mits onbeschadigd en in oorspronkelijke staat. 

Wij verzoeken u vriendelijk de bestelling goed in te pakken, bij voorkeur in de originele verpakking terug te sturen. Het terugsturen van uw bestelling is op eigen kosten en voor eigen risico. Na ontvangst van het pakket, sturen wij u een bevestigingsmail en boeken we het aankoopbedrag binnen 2 werkdagen naar u terug.

U kunt een product ook altijd komen ruilen in de winkel.

Klachten

Als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die heeft ervaren dan is dat natuurlijk vervelend. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht per e-mail, regulier post en/of telefonisch aan ons door te geven. Zo kunnen wij uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

Onze adresgegevens zijn:

Kitchen Art

Botermarkt 13

2311 EM  LEIDEN

Of belt u ons bij vragen. tel: (+31) 071 - 5134 621 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, of indien er meer tijd voor nodig is zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar onze webshop www.kitchenart.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)